Frânturi din tine III..

Mă privești sălbatic. Vrei să îmi guști brazii din ochi, să te răzbuni pentru fiecare furtună emoțională ce ți-a vibrat în existență și te-a îndemnat să mă urăști vulcanic, apăsat, aprig. Te-a cuprins o aură demonică intimă, o sete perfidă de maladie și un urlet lasciv de a mă stăpâni pe de-a-ntregul. Fumul de țigară îți îmbrățișează buzele aproape fascinant de intimidant. Mi-ai capturat privirea în actul tău ca într-o carceră și oricât aș încerca să îmi adaptez ritmul alert al respirației, dansul unghiilor tale pe venele brațului meu îmi incită dorința de mă supune. Ești mai mult decât conștientă că mă poți avea oricând dar întunericul irisului tău îți trădează o fărâmă de dragoste ce încercai să o pierzi în adâncul ființei.
– Existențele noastre nu se armonizează pe același catren.
Îți privesc valsul buzelor tale cum îmi sugrumă fiecare gând și devin brusc lucid căci pentru prima oară m-ai ademenit în tine pentru a respira literă cu literă fiecare emoție nimicitoare pe care am concentrat-o asupra ta. Îmi zâmbești crud, admirând urgia emoțională ce tocmai mi-a izbucnit în privire.
– Tu nu ești capabilă să fii atât de malefică, nu îmbrăca hainele unui demon..
Mă oprești subit cu ochii tăi concentrați violent asupra cuvintelor ce mi-au pășit pe buze ca o armură emoțională. Gemi ușor printre dinți și zâmbetul crud respiră din nou în brațele constelației.
– Tu nu ești capabil să îmi dăruiești o părere iar dacă dorința aceasta îți arde atât de violent ființa aș prefera să îți văd emoțiile cum devin scrum decât cuvintele incerte cum ți se plimbă pe buze flegmatic.
Ritmul discursului tău mă fulgerează puternic și devin mai mult decât conștient că mi-ai ucis orice fărâmă de putere ce o aveam asupra ta. Îți rânjesc scurt și îți cuprind obrajii în palme și violent, buzele ți le îmbrățișez într-un sărut. Îți înghesui trupul în portieră și toate gândurile le izbesc de asfaltul ușor umed. Îmi doresc să îți ofer actul intim sălbatic pentru care dragostea noastră recidivează la nesfârșit..

3 thoughts on “Frânturi din tine III..

Leave a comment