Doar o mască superbă distrusă de timp..

Cuvintele îmi sunt goale de suflu. Străbat litere pentru a cuprinde în brațele mele cifrele eternității și am avut curajul să cred, orbește, în ea. Un blestem cuprins de iubire, reprezinți tu, trup fără suflet. Dar de brațele tale, trupul meu și-a lepădat dependența, cu mult înainte de a te abandona. O mască superbă ți-a fost chip, păcat că timpul te-a ridat și puteam să te privesc printre crăpăturile severe. Cât amar porți în sufletul tău clandestin, n-am putut înțelege, niciodată. Ce-am înțeles, însă, m-a învățat timpul, m-a purtat în brațele sale îmbătrânite și mă strângea strâns când ploaia răsuna prelung. Și ce-am putut să-mi însușesc, cu bună credință, a fost curajul de a trăi prin propria ființă, curajul de a îndrăgi suflete colorate, nicidecum veșnicul blestem de a colora un suflet incolor.

Leave a Reply

