25 ani de iubire..

Privesc acum, printre atâtea ramuri ale timpului, cum iubirea a devenit dintr-un sentiment pur, etern, o ploaie de cuvinte virtuale, un gând plictisit și înspăimântat de singurătate. Din zidurile pe care le construiau înainte, bunicii noștri sau părinții noștri, în drumurile lor spre regăsirea celuilalt, au rămas doar ruine. Generația noastră nu a fost instruită să supraviețuiască unei iubiri. Acum, fetele nu mai visează la prinți pe cai albi, ci la bărbați îmbrăcați bine, coborând dintr-o mașină scumpă.

O iubire eternă, precum a părinților mei, mi-aș dori, un bărbat ce se străduiește neîncetat să-și câștige iubirea soției lui, doi oameni care, zgâriați fiind de ghimpii timpului, continuă să danseze împreună același vals al vieții.

Tu, iubitule, să-mi fi prieten, iubit, amant și soț, precum tatal meu îi este mamei mele. Să-mi asculți gândurile seci și obosite după o zi de muncă, iar eu, promit, la rândul meu, să-ți masez umerii în momentele tensionate. Să ne jucăm ca doi copii, printre razele soarelui, să ne ascundem după roua dimineții și printre zâmbete. Să  ne oferim timp, unul altuia și timp pentru amândoi și mai presus de orice, să ne oferim iubire, neîncetat. Iar peste 25 de ani din ziua căsătoriei, să dansăm prin mireasma fericirii, ca și cum timpul nu a trecut printre picioarele noastre ca un besmetic. Să ne sărutăm copilașii pe frunte, căci acesta este rodul dragostei noastre. Nu-mi doresc nimic mai mult, decât să trăim împreună, iubitul meu, o iubire pură și nemuritoare precum a părinților mei. O iubire ce continuă să crească prin miciile gesturi pe care aceștia nu au încetat să le facă unul pentru celălalt, prin zâmbetul mamei mele în momentul în care tatăl meu stă în prag, stingher, cu un bughet de flori în mâinile sale. Sau cum încă zâmbesc la miciile greșeli pe care le fac, în goana lor de a trăi.

Prin acest articol, aș vrea să le urez părinților mei minunați, să aibă mulți ani împreună, să inspire și alte cupluri spre iubire, să fie fericiți și sănătoși. Felicitări pentru cei 25 de ani împreună! La mulți ani! Vă iubesc! 

2 thoughts on “25 ani de iubire..

  1. Manuela Maria says:

    Frumos! M – a emotionat articolul. Ma bucur ca sunt tineri care gandesc asa! Iti doresc o iubire eterna precum a parintilor tai! La multi ani impreuna parintilor tai!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

