Niciodată nu ne-am consumat iubirea..

Obosesc la gândul că te-aș putea avea din nou. Poți să mă numești sinucigașă, dar sunt aici, căutându-ți privirea printre mii și mii de ochi pătrunzători. Mă îmbăt cu amintiri, iar paharul meu e plin de tine. Aș putea să te sorb până la final, să-ți distrug fiecare gram de tărie printre buze și să-mi preling mirosul tău pe tot corpul, precum un parfum rafinat în toiul iernii. Niciodată nu ne-am consumat iubirea, dar întotdeauna ne-am declarat război. Ne-am pregătit de luptă cu arme brutale, precum niște animale predispuse doar să ucidă. Nu ne-am ucis niciodată, mereu ne-am lăsat o ultimă amintire ca să ne distrugă un prezent minunat.
Leave a Reply

