Pierzători ai propriului joc..

Ne-am creat iluzii. Noi, mai presus de orice, am fost o iluzie. Ne-am împiedicat prin timp și am ajuns întotdeauna să ne distrugem propriile vise. Ne-am distrus reciproc, ca doi copii, șchiopi în dragoste, ce abia descoperiseră universul. Acum, nu mai am puterea să te ascund. Deci, te alung. Îmi ești trecutul ce-l regăsesc în fiecare pas din prezent și te implor, să-mi abandonezi jumătatea sufletului meu pe banca primului sărut.

Jocul pe care l-am jucat până în prezent s-a dovedit nul, iar juriul refuză să-l reluăm, pe motiv că ambii concurenți sunt absenți de iubire și dornici de răzbunare. Bătăile pe care le-am avut între orgoliile noastre au ajuns dovezi în instanță că ambii jucători, au renunțat, mai presus de orice, la iubire. Acum e doar praful ce mai dă culoare jocului nostru, gustul este același, doar că mai amar și acum nu mai privim stelele ținându-ne de mână.

Poate, undeva, într-un timp obscur, o să realizăm că de fapt, iubirea noastră nu a fost decât un joc în care ne-am distrus reciproc, unindu-ne destinele pentru o eternitate.

Leave a Reply

