Prin ochii lui..

Îmi amintesc și în acest moment cum zâmbea, precum un copil ce deținea un întreg univers, sub piciorușele sale gingașe. Îmi amintesc fiecare sărut și fiecare îmbrățișare, până și primul „te iubesc” îl am întipărit pe suflet, ca un tatuaj permanent. Chipul ei, ce-l cuprindeam în palmea mea, îmi era universul și asta era o depreciere perfectă, mă puteam mândri că eu, dintre atâția oameni fără suflet, am simțit, și mi-am simțit fericirea în palmele mele. Iar acum, parcă ochii ei, adevărate comori negre, au înghetat. Parcă are o privire tăioasă și plină de dezgust și parcă, ea, dintr-atâta lume, era ultimul om care îl puteam crede că, își va închide sufletul cu un lacăt imens. Puteam să jur că aripile ei nu vor atinge niciodată pământul arzător al iadului și nicidecum, nu o vedeam pe ea într-un război cu ea însăși, nu o vedeam niciodată, să îmbrățișeze atât de pătimaș o dorință, să poată să-și străpungă pieptul doar pentru a scăpa de suflet. Acum, detest că tace, aș fi vrut să-mi vorbească din nou fără cuvinte, să-mi cuprindă trupul în brațele ei și să nu se izbească de mine cu un rămas bun. Încă mă chinui să înțeleg, ca un analfabet, de ce cămășile mele nu mai miros a ea, de ce prin casă nu mai e nimeni să mă certe că nu fac anumite lucruri pentru care sunt responsabil, de ce dorm singur, sau de ce mâinile mele atârnă plictisite pe lângă trupul meu, cum de nu mai am mâinile mele îmbrățișate de ale ei. Cum am uitat de oamenii care ne iubeau împreună și am ajuns să-i dezamăgim și mai presus, cum am ajuns să ne dezamăgim reciproc și să ne aruncăm priviri tăioase și cuvinte fără contrast. Mă chinui ca un dement să înțeleg lucrurile pe care înainte le aveam în brațele mele, dar nu le apreciam îndeajuns..

Leave a Reply

