Astăzi, te iubesc..

Astăzi te iubesc în liniște, te iubesc atât de profund încât dacă întregul univers tace pentru un minut, îmi auzi inima cum zâmbește. Te iubesc sincer și mai mult de atât, te iubesc cum nimeni, niciodată, nu te va iubi. Te iubesc pentru că nu ai rămas pierdut în timpul trecutului și nu mi-ai îmbrățișat mâinile doar de ocazie, pentru un sezon în care îți era sufletul singur. Pentru că în închisoarea brațelor tale aș putea rămâne o eternitate și nici măcar după ce se va termina sentința, nu mi-aș goni trupul din ea. Te iubesc pentru modul în care te lupți cu demonii mei și reușești de fiecare dată să-i faci să dispară doar ținându-mă de mână. Pentru că te-am gonit printre lacrimi de un miliard de ori, dar de fiecare dată, stăteai pașnic pe marginea patului, așteptând să adorm, să mă învelești, ca a doua zi să te găsesc din nou, alături de mine. Te iubesc pentru fiecare ceartă, fiecare îmbrățișare, fiecare copilărie, fiecare drum parcurs împreună, fiecare grijă pe care mi-o porți și pentru fiecare zâmbet. Te iubesc azi, mai puțin ca mâine și mai mult ca ieri, ca să te iubesc peste ani, cât nu poate să te iubească cineva într-o viață întreagă.

4 thoughts on “Astăzi, te iubesc..

Leave a Reply

